Tom Topp: Vi skulle under nuvarande ledning aldrig ta in en sådan inför säsong. Under säsong är vi mindre nogräknade med Hutsko och Halloran som kanske inte är problematiska, men inga typiska Hinken-värvningar heller.
{5647}: Färjestad har ju råd med att chansa med en sån som Lodin. Linköping känns halvt desperata, men att Luleå tar in Brome'? Litar dom på att Bulan ska få honom att sluta åka omkring och fylla år?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.