Ska man se något positivt på denna försäsong så är det väl mål framåt. 3 mot Brynäs, 10 mot Vaasa på 2 matcher, 3 mot Löven och 7 mot Bobbarna. 23 mål på 5 matcher.
Nisse på Mon or: mål framåt mot Vasa, löven, Sundsvall ja jag vet inte. Jag tror det blir första riktiga försäsongsmatchen imorn. Första matchen där man överhuvudtaget kan skönja Jokinens spelsystem med hyfsat fullt lag. Vinst eller förlust är väl inte den stora frågan men önskvärt är ju att man kan se att den höga pressen kan ge resultat.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer