{5647}: Det är väl egentligen vår största farhåga också - har vi backarna att klara av ett sånt här aggressivt spel på en större plan än både Finland och NHL? Där blir det kanske lite mer förlåtande eftersom ytorna automatiskt krymper. Blir lite lättare att ligga nära då.
Men med våra ytor på rinken? Mot FBK? Mot SAIK? Mot Växjö? Inte utan att man känner lite panik när man tänker på hur spelskickliga dessa lag är.
Ska bli roligt att se mot ett shl-motstånd idag. Det blir ju en lite bättre fingervisning om hur Timrå ligger till i processen.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Men med våra ytor på rinken? Mot FBK? Mot SAIK? Mot Växjö? Inte utan att man känner lite panik när man tänker på hur spelskickliga dessa lag är.
Ska bli roligt att se mot ett shl-motstånd idag. Det blir ju en lite bättre fingervisning om hur Timrå ligger till i processen.