1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2725249

Sv: Försäsong 2024
Starostenko: Tycker ändå vi har kapaciteten till att kunna checka hårt ändå, med tanke på att Emil.P och Dahlén är så pass spelsmarta att kunna anpassa sig.

Farhågan är ju vår stabbiga backsida som jag så många gånger uttryckt min oro över.

Vi får hoppas att Oliver Kapa en blir kvar, för då har vi ju sparade pengar enligt kapanen och det lär hända grejer på backsidan.

Om det dessutom visar sig att Eronens fysträning på försäsongen gett frukt och om Nässén är så pass bra som Jokinen hoppas. Ja då kommer backsidan vara bättre än förra säsongen i allafall.

Svarskommentarer

Sv: Försäsong 2024
{469}: Nu perekele vill lilla farbrorn se fakking Timrå hjärta 💓🇺🇿🤠😎

Sv: Försäsong 2024
{469}: hoppas du får rätt! Och vore väldigt skoj om OlliHocki funkar. Under ante anpassade vi hockeyn efter våra tröga backsida (missa aldrig så vi åker på en spelvändning Ante) nu anpassar vi efter våra vassa fw sida. Föredrar verkligen det senare.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.