Kerstin_k: Vi får hoppas. Jag känner mig ändå förhoppningsfull. För jag vet att det finns flera nivåer till att få ut av våra hemvändare framförallt.
Fortfarande väldigt stumma ben och ett nytt spelsystem som skall präntas in. Med det i åtanke så tycker jag ändå vi ser ut att vara i helt ok fas. Med tanke på att Modo har till större delen samma trupp kvar och samma spelsystem under Karlin.
Ha förtröstan och lita på Antes älsklingsord "Processen!!"
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Jag känner mig ändå förhoppningsfull.
För jag vet att det finns flera nivåer till att få ut av våra hemvändare framförallt.
Fortfarande väldigt stumma ben och ett nytt spelsystem som skall präntas in.
Med det i åtanke så tycker jag ändå vi ser ut att vara i helt ok fas.
Med tanke på att Modo har till större delen samma trupp kvar och samma spelsystem under Karlin.
Ha förtröstan och lita på Antes älsklingsord "Processen!!"