+ 1
Inlägg: 2725483
Svarskommentarer
Sv: Försäsong 2024
The great one: Jag tycker att Jokinens spel fungerade rätt bra, Modo var stressade i uppspelen och slog bort många puckar. Dom fick välkomna avbrott i spelet av alla deras PP men vi hittade tillbaka till vårt spel rätt snabbt efteråt tycker jag. Sen saknades det där sista giftiga i avsluten från vår sida tycker jag. Chanser hade vi. Minns inte senast jag var så nöjd efter en förlust 😅. Känslan är att vi har kommit längre i att bygga vår spelplan än vad Modo gjort, det är rena tillfälligheter att dom går och vinner.
+ 4
Ja vi var absolut inte sämre än Modo. Tvärtom. Men såg inte heller den där offensiva forecheck som man hande förväntat sig.