1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614742 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2725483

Sv: Försäsong 2024
{297}:

Ja vi var absolut inte sämre än Modo. Tvärtom. Men såg inte heller den där offensiva forecheck som man hande förväntat sig.

Svarskommentarer

Sv: Försäsong 2024
The great one: Jag tycker att Jokinens spel fungerade rätt bra, Modo var stressade i uppspelen och slog bort många puckar. Dom fick välkomna avbrott i spelet av alla deras PP men vi hittade tillbaka till vårt spel rätt snabbt efteråt tycker jag. Sen saknades det där sista giftiga i avsluten från vår sida tycker jag. Chanser hade vi. Minns inte senast jag var så nöjd efter en förlust 😅. Känslan är att vi har kommit längre i att bygga vår spelplan än vad Modo gjort, det är rena tillfälligheter att dom går och vinner.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.