1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2725594

Sv: Försäsong 2024
Kulltorp: dom gjorde väl mål på en omställning och det var den då utvisningen löpte ut samtidigt som pucken gick ur zon och dom fick en 3-2? Som sagt, i 8/10 matcher vinner man mot det här motståndet med 2-3 måls marginal. Dom fick lite för många PP, dom hade tur med studsarna osv. Det var inte den första orättvisa förlusten och definitivt inte den sista.

Nu fick ju vi också spela en del PP men där märktes det ju tydligt att vi saknar en hel PP-kedja. Kapanen-Dahlén var helt ok men andra uppställningen med Wedin (och vilka fler?) var inte bra.

Svarskommentarer

Sv: Försäsong 2024
{297}:
Vi saknade också folk i vårt pp. Woods kedja med Aagaard var vår klart bästa ifjol och mig veterligen saknade vi den galna dansken och True.

Man förlorar 100% av de matcher man gör färre mål än motståndarna, oavsett om man hoppas på motsatsen. Ni hade er förstemålvakt och vi vår andremålvakt som är långt ifrån Lehtinen.

För övrigt trodde jag inte du var så dålig förlorare och fokuserad så oerhört på domarna. Hållanders utvisning var för övrigt korrekt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.