+ 1
Inlägg: 2725594
Svarskommentarer
Sv: Försäsong 2024
{297}:
Vi saknade också folk i vårt pp. Woods kedja med Aagaard var vår klart bästa ifjol och mig veterligen saknade vi den galna dansken och True.
Man förlorar 100% av de matcher man gör färre mål än motståndarna, oavsett om man hoppas på motsatsen. Ni hade er förstemålvakt och vi vår andremålvakt som är långt ifrån Lehtinen.
För övrigt trodde jag inte du var så dålig förlorare och fokuserad så oerhört på domarna. Hållanders utvisning var för övrigt korrekt.
Vi saknade också folk i vårt pp. Woods kedja med Aagaard var vår klart bästa ifjol och mig veterligen saknade vi den galna dansken och True.
Man förlorar 100% av de matcher man gör färre mål än motståndarna, oavsett om man hoppas på motsatsen. Ni hade er förstemålvakt och vi vår andremålvakt som är långt ifrån Lehtinen.
För övrigt trodde jag inte du var så dålig förlorare och fokuserad så oerhört på domarna. Hållanders utvisning var för övrigt korrekt.
Nu fick ju vi också spela en del PP men där märktes det ju tydligt att vi saknar en hel PP-kedja. Kapanen-Dahlén var helt ok men andra uppställningen med Wedin (och vilka fler?) var inte bra.