1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2725605

Sv: Försäsong 2024
{5647}: True som aldrig spelat en match i Europa utanför Danmark? Ja det återstår väl att se. I PP tycker jag inte ni var så dåliga, det var i spel 5-5 ni såg svaga ut och det blir något att jobba på för Karlin.

Jag är nöjd med Timrås spel idag, det blir bättre och bättre. Det du säger att prestationen var bättre i er första träningsmatch än i denna, det borde ju då vara lite oroande?

Svarskommentarer

Sv: Försäsong 2024
{297}: Tycker vi var mindre påslagna. Kanske hade vi tränat hårdare eller vad som helst. Mot SAIK kändes det som vi visste att vi mötte de som vann guld och alla var extremt noggranna.

Sedan vet väl även du att det finns mycket man inte hunnit träna än. Det finns också saker man tränat och som man tänker för mycket på när det inte hunnit sätta sig i "ryggmärgen".

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.