+ 2
Inlägg: 2725605
Svarskommentarer
Sv: Försäsong 2024
{297}: Tycker vi var mindre påslagna. Kanske hade vi tränat hårdare eller vad som helst. Mot SAIK kändes det som vi visste att vi mötte de som vann guld och alla var extremt noggranna.
Sedan vet väl även du att det finns mycket man inte hunnit träna än. Det finns också saker man tränat och som man tänker för mycket på när det inte hunnit sätta sig i "ryggmärgen".
Sedan vet väl även du att det finns mycket man inte hunnit träna än. Det finns också saker man tränat och som man tänker för mycket på när det inte hunnit sätta sig i "ryggmärgen".
Jag är nöjd med Timrås spel idag, det blir bättre och bättre. Det du säger att prestationen var bättre i er första träningsmatch än i denna, det borde ju då vara lite oroande?