Montreal Canadiens, den klubb som draftat Kapanen, kommer plocka över honom på campen nu i september och risken är att han förblir en Canadiens-spelare den här säsongen. Det vore ett dråpslag för Timrå, som räknar in Kapanen som deras toppcenter. Skicklig och tuff spelare som har en näsa för mål.
Rico01: Äh! Vad är det för vits att diskutera om alla tycker likadant? Vissa kanske gillar att prata om nya matchtröjan ska ha en blå rand på axeln eller en röd och andra tycker att DET är skittråkigt för hela tröjan är full av reklam ändå. Det har tjafsats på hockeysnack sedan dag 1, många Timråiter är dagligen inne och tjafsar i andra böcker också och mer lär det bli när serien äntligen drar igång. Det är en del av charmen. Vill man bara ha kaffe och bulle så finns ju alltid Facebook.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.