Meduza: För att vara på den säkra sidan tog jag kontakt med Timrås kansli via mail. Svaret lär väl komma imorgon när vederbörande checkar in på kontoret ;)
Rip Kirby: Jag mailade till både Timrå's och Leksand's kansli för en månad sedan och efter att dom själva undersökt vilken matchdag som gäller så visade det sig att Leksand hade fel. Korrekt datum är den 12/9. Hade visserligen varit lite roligt om Timrå kom till en tom hall och Leksingarna satt hemma och drack öl.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.