Pucken: jag fastnade för ett Olli-citat tidigare på försäsongen. ”Allways bring something to the table”.
I det citatet ligger 100% av vår förmodade ökning i intensitet och attityd denna säsong och det är nog svaret på frågan ”vafan är det där Dahlén/EP jag ser backchecka sådär hårt?”
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
I det citatet ligger 100% av vår förmodade ökning i intensitet och attityd denna säsong och det är nog svaret på frågan ”vafan är det där Dahlén/EP jag ser backchecka sådär hårt?”