Greven: Är man 10-11 år behöver man nog målsmans tillstånd ändå så det tror jag inte är något stort problem. Biljetter i dörren skadar hela evenemanget kring matchen, se bara hur man desperat försöker sälja förköpen: Ambassadörskap, kompispaket, tävling på insta osv En slutsåld/nära slutsåld arena drar folk till matcherna efter och det blir en positiv synergieffekt då har vi inte råd att sälja lösplåtar i dörren för att folk av tradition inte vill köpa förköp. Slog mig också att det rimligtvis finns ombud där man kan köpa förköp utan att behöva göra det online? För de som inte fixar tekniken alltså. solbacken: ingen fara, man behöver inte tycka lika i allt :)
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Biljetter i dörren skadar hela evenemanget kring matchen, se bara hur man desperat försöker sälja förköpen: Ambassadörskap, kompispaket, tävling på insta osv
En slutsåld/nära slutsåld arena drar folk till matcherna efter och det blir en positiv synergieffekt då har vi inte råd att sälja lösplåtar i dörren för att folk av tradition inte vill köpa förköp.
Slog mig också att det rimligtvis finns ombud där man kan köpa förköp utan att behöva göra det online? För de som inte fixar tekniken alltså.
solbacken: ingen fara, man behöver inte tycka lika i allt :)