1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2730653

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Lyytinen är helt klart en stabil SHL-back när han är hel. Vi får se om han håller en hel säsong. Då blir han en tillgång för Leksand. Han var inte speciellt framträdande i träningsmatchen senast. Men man kan inte dra för stora växlar av försäsongen. Skulle hata om han avgjorde mot oss, han känns fortfarande som en Timråit. Känns underligt att se honom i Leksand.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Han syndes dock mycket i deras match mot LHC. Där tyckte jag att han hade bra uppspel och styrde bra på blå linjen. Hade ett par vassa skott med och lurade både en och annan LHC spelare.

Men då vet vi ju också hur mkt grus LHC har i maskineriet så kanske inte kan dra några växlar av det.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer