Zäta75: Han syndes dock mycket i deras match mot LHC. Där tyckte jag att han hade bra uppspel och styrde bra på blå linjen. Hade ett par vassa skott med och lurade både en och annan LHC spelare.
Men då vet vi ju också hur mkt grus LHC har i maskineriet så kanske inte kan dra några växlar av det.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men då vet vi ju också hur mkt grus LHC har i maskineriet så kanske inte kan dra några växlar av det.