Zäta75: om man tänker så här. Kommer inte ihåg hur många forwards som är med på kampen, men det var väl ca 15 st (tror jag). Alla som är med är ju naturligtvis stora talanger. Hur många vill Montreal ta med i laget? Skulle gissa på 2 eller 3 forwards? Kan inte se att O.K. skulle vara så överjävligt, tycker inte han har visat det hittills iallafall. Jag tror och hoppas att han kommer tillbaks.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Alla som är med är ju naturligtvis stora talanger.
Hur många vill Montreal ta med i laget?
Skulle gissa på 2 eller 3 forwards?
Kan inte se att O.K. skulle vara så överjävligt, tycker inte han har visat det hittills iallafall.
Jag tror och hoppas att han kommer tillbaks.