1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2731359

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Empa var bara aktiv HS-medlem 1-2 år ca. Jag tyckte att han var lite av en frisk fläkt. Han uttryckte sig många gånger fyndigt och hade ett engagemang som överträffar mångas. Hans enögdhet när det gäller domslut är det nog endast J F K som slår 😅 Även detta var underhållande och många gånger helt rättfärdigat. Jag har haft förmånen att skjutsa honom i taxin, väldans trevlig karl. Han kom dock i clinch med vissa och jag tror att det är anledningen till att han försvann. Hur han är på X (vi behöver väl inte lägga till f.d. twitter längre? 🤔) vet jag inte då jag inte nyttjar det mediet

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: jag tyckte Empa tillförde boken en hel del! Och fel kan alla ha! Tråkigt att han tog det så personligt bara!

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Han är ganska liknande där kan jag säga😅Även han som klippte ihop delar av Jokinens avhyvling i periodpausen mot Vaasa och la ut som fick så pass stor spridning att det är den bilden folk har av Jokinen nu

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.