1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614754 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2731335

Sv: Apropå nånting...
Rico01: Mycket märkligt beteende. Han hade väl varit med här länge och varit en av de mest aktiva?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Empa var bara aktiv HS-medlem 1-2 år ca. Jag tyckte att han var lite av en frisk fläkt. Han uttryckte sig många gånger fyndigt och hade ett engagemang som överträffar mångas. Hans enögdhet när det gäller domslut är det nog endast J F K som slår 😅 Även detta var underhållande och många gånger helt rättfärdigat. Jag har haft förmånen att skjutsa honom i taxin, väldans trevlig karl. Han kom dock i clinch med vissa och jag tror att det är anledningen till att han försvann. Hur han är på X (vi behöver väl inte lägga till f.d. twitter längre? 🤔) vet jag inte då jag inte nyttjar det mediet

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.