Extremt taggad, men var nog snäppet taggad premiären 22-23 med hemvändarna. En lite mer oroskänsla denna premiär med allt nytt på ledarsidan, men en "positiv oro". Nä vettefan hur jag känner, kul bara, heaven or hell.
Synct: Frågan är om jag inte är mer taggad än på länge inför imorgon! Mycket ligger nog i att det är så mycket snack kring TIK i och med Jokinens ankomst!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer