{469}: Emil.P är som gjuten som center. Som en annan tjatade om att sätta honom som det förra säsongen... Delaktig på ett helt annat sätt, då jag tycker att han har mer vapen i arsenalen för att bli en bättre "lagspelare" än leva på att ha ett "bra skott" som vinge.
{469}: Bara vi orkar fortsätta såhär hela matchen kommer utdelningen. Vi är bättre än Luleå mer intensiva tycker jag med mina ögon. Gäller dock att sätta chanserna. 0-2 då blir det stor uppförsbacke.
Är nöjd med perioden förutom 1a bytet. Bra energi kom igen nu!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.