Greven: Helt Ok laginsats så långt. Spets framför Lassi saknas dock, är det den bristen Kapanen ska greja? Hoppas inte Dalle, Emil, Hållander, Wedin o company börjar den här sässen med samma torka som i fjol höst.
+ Hållander tar pucken till Lulämålet lite som han vill. "Bara" avslut saknas. + Sheriffen dominerar sina byten, skönt att se. Chef.
- Emil o Dalle är fortsatt tunna i egen zon. Lite mer rörelse på påkarna på speciellt Dalle i egen zon annars en halv man mindre i egen zon.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.