1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614742 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2733043

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Andersson: PP? stå stilla på en kant och leta pass? Hur har dom tränat egentligen? Noll rörelse. Lättlästa deluxe.

Svarskommentarer

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
{10473}: EP har inte lyckats med en enda passning genom boxen. Bättre spel i pp när Wedin, Eronen och gänget är inne.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
{10473}: Ja nej det kommer behövas tränas på PP. Inte leta pass i slott hela tiden. Låt pucken gå och mer avslut!. Använd backar mer om så behövs så att motståndarna måste flytta och tappa markering!

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
{10473}: dom som säger att vårt PP är bra är fan fulla. Spela runt runt, inga avslut. Vi kanske inte torskar matchen i special teams men det hjälper inte heller.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
{10473}: EXAKT Rör på grillorna

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.