1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614849 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2733158

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
{469}: Laget utför, på det stora hela, de saker som Olli vill och Luleå blir rejält stressat flertalet gånger. Ser bra ut för framtiden.

Svagt av domaren att missa Gustafssons höga klubba i slutminuterna. Dock inte lika svag som Shinnimin som inte orkar vikten av sin egen kompositklubba.

Svarskommentarer

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Erol Ateceae: men klaga inte på domarna, vi får ju massor av PP med oss och domarna släpper solklara timråutvisningar.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Nästa sak att jobba på.

Vårat förlamande jävla PP där det går ut på att båda sidorna cementerar fast sina fötter och håller i pucken i 3-5 sekunder innan man försöker göra en genomstickare till andra sidan för att sen repetera och ibland sticka in med nått pass ner bakom mål för att sen repetera igen.

Ni har en back på blå, använd den kanske nån gång?
Är enda anledningen att det just är Forsmark på blå att de andra backarna ska få vila eller vad är logiken bakom hur fan vi kan spela så lamt?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.