Woody Jokinen: det är en ante karlsson-match!! Det säger jag inte för att nervärdera hans insatser, tvärtom. Vi försöker men kommer inte till lägen, våra offensiva spelare sviker, vi gör några förödande tabbar i defensiven och när vi ska jaga reducering så pissar vi bort 15 minuter i tredje då vi inte ens kommer in i zon. Vi har ett uselt PP som förlitar sig på Dahlén men som aldrig kommer till skott.
Det är en ante Karlsson-match. Jokinen strike one. Han får fler chanser att testa sitt spelsystem men det här var ett bottennapp.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det är en ante Karlsson-match. Jokinen strike one. Han får fler chanser att testa sitt spelsystem men det här var ett bottennapp.