{10473}: Lander får bara inte vara skadad. Då sitter vi i skiten rejält. Då får nog Wedin gå in och vikariera. Med Lander skadad har vi en SHL center och 3 knappt SHL mässiga 4e centrar.
{10473}: Så är det. Katastrof om Lander är skadad. Men han har om vi ska vara ärliga inte varit bra på hela försäsongen och inte heller idag. Inte ifjol i heller...och han ska vara vår kapten och gå.i spetsen. Kanske lika bra att få in en ny. Men hoppas inte han är långtidsskadad såklart. Men såg inte bra ut känns som det är allvarligt.
Mem våra möjligheter att gå lånht i år avgörs om Kapanen återkommer elker ej samt om vi undviker skador
Nu blir det att dämpa ångesten på lämpligt sätt. Hade sett fram emot denna permiär så länge...
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer