{10473}: svårt att se att dessa grabbar gjort en fakking försäsong ihop.
Knappt en jävla passning rätt norr om röda och det här försvarspelet där man åker med sin motståndare och slår med klubban kommer bara leda till massa mål i arslet antingen i bp eller direkt när vi låter de sämsta i ligan se ut som offensiva getingar.
Vi är helt jävla fel ute ikväll!
Hoppas innerligt att detta är nerver för:
Vi är inte i någons fejs utöver egna supportrarna.
Vi står inte upp i egna zonen.
Vi checkar inte fast någon.
Vi skjuter massa riktigt värdelösa skott som inte borde få räknas.
Pilö inledde starkt men den som såg honom som bäst i tredje?! Vill man sätta ett ansikte på misstiming så varsegod! Kommer ju fan inte in i en enda situation rätt!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Knappt en jävla passning rätt norr om röda och det här försvarspelet där man åker med sin motståndare och slår med klubban kommer bara leda till massa mål i arslet antingen i bp eller direkt när vi låter de sämsta i ligan se ut som offensiva getingar.
Vi är helt jävla fel ute ikväll!
Hoppas innerligt att detta är nerver för:
Vi är inte i någons fejs utöver egna supportrarna.
Vi står inte upp i egna zonen.
Vi checkar inte fast någon.
Vi skjuter massa riktigt värdelösa skott som inte borde få räknas.
Pilö inledde starkt men den som såg honom som bäst i tredje?! Vill man sätta ett ansikte på misstiming så varsegod! Kommer ju fan inte in i en enda situation rätt!
Centerbrist
Och backkris…
Nu är 24/25 igång!
Kämpa Söderöver upp med nivån!
Ner med förväntningarna.