Luleå vinner utan att spela bra och Timrå har en del att fundera på Dahlen sa att man inte fick lägen och det är helt rätt Jacob och Pääjärvi försökte men känns som speciell teams blir en följetong i år igen PP fick inte Walli ett skott på mål i pp när denne är toppad för detta vad jag förstår Modo ser inte heller lysande ut...
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Modo ser inte heller lysande ut...