Bragd-Birger: ja Luleå är nog inget lag man ska hamna i underläge målmässigt mot. Speciellt inte på deras hemmaplan. Möjligen att vi hade forcerat bättre hemma med lite publik i ryggen
OlliJanne: Såg inte alls nån Jokinen-hockey idag. Det såg ut som Ante-hockey fast utan tyngd framför egen målvakt. PP såg precis ut som förra säsongen.. Spelarna står ju still. Helt statiska. Många är oense härinne vilka som var bäst idag. För mig var det ingen som tar den spaden. De som stack ut bland mängden var Lundmark och Skägget. Delvis Eronen.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.