1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614847 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2733246

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Zäta75: Jag tror att vi kommer att ropa på Ante om ett tag. När man spelar så här mot ett motstånd som checkar hår blir man straffad när man inte har täckning bakåt och täckning bakåt så fanns inte mycket vid spel vändningarna. Jag tror det går åt helvete i år.

Svarskommentarer

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Villervalla: Fast vad släpper vi till bakåt då? En rejäl tabbe på 1-0 och sen ett 2-0 som uppfyllde alla kriterier för offside i målgården. Situationsrummet påkallar domarnas uppmärksamhet men dom bedömde ändå att Luleå inte störde JJ trots att deras spelare står parkerad långt inne i målgården. Märkligt att domarna avslår den från situationsrummet, det ser man typ aldrig?

Det är ju offensiven som ger kalla kårar. Av dom högavlönade spelarna vi har så kammar Dahlén noll, Hållander noll, Lander var rätt blek (förutom tekningarna) innan sin skada. Wedin, får han full lön? Han spelar som att han får halv lön. EP slår en massa felpass och gör en blek match. Det är aldrig ok att bli nollad, oavsett om det är hemma eller borta.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Villervalla: nån annan som notera att dalle knappt hade en pass rätt ikv ? de har ju låtit som att han har år hundradets nytändning med ny tränare. men hoppas de bara va en plump

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.