{469}: Jag är genuint orolig! Är rätt säker på att Lander blir borta länge. Och mycket osäker på att Kapanen kommer tillbaka. Stor risk att det blir som förra året att vi inte sätter chanserna. Det kan bli en dålig start vi har Örebro hemma sedan Färjestad borta. Två till förluster där och vi sitter riktigt i skiten.
Jokinen kan bli första coachen som blir kickad. Nu skriver jag lite i missnöje. Mår inte så bra just nu. Vet att det bara är första matchen men ändå detta känns skakigt minst sagt.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jokinen kan bli första coachen som blir kickad.
Nu skriver jag lite i missnöje. Mår inte så bra just nu. Vet att det bara är första matchen men ändå detta känns skakigt minst sagt.