{469}: Alldeles för tidigt att prata kval eller ej. Finns antagligen inget Oskars så det kan bli väääldigt jämnt runt alla streck. Klart som korvspad att vi utan Lander och/eller Kapanen och med fortsatt PP i den här stilen mycket väl, för att inte säga troligt, kommer att dansa på/under strecken.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Finns antagligen inget Oskars så det kan bli väääldigt jämnt runt alla streck.
Klart som korvspad att vi utan Lander och/eller Kapanen och med fortsatt PP i den här stilen mycket väl, för att inte säga troligt, kommer att dansa på/under strecken.