Zäta75: ja som sagt ..Eronen är den som är närmast att vara en PP back utan att vara en speciellt bra sådan. Han såg dock betydligt bättre ut än vad han gjorde på hela förra säsongen . Pilö och Nässen är inte några speciellt bra byten för förra årets lyytinen och Rindell . Backsidan är svagare och har tagit ett steg tillbaka av det som hitills visats iaf.. 51 omg kvar..
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Han såg dock betydligt bättre ut än vad han gjorde på hela förra säsongen .
Pilö och Nässen är inte några speciellt bra byten för förra årets lyytinen och Rindell .
Backsidan är svagare och har tagit ett steg tillbaka av det som hitills visats iaf.. 51 omg kvar..