Missimurpen: "Dethär som OJ pratade om att skapa 4-5 målchanser per minut i PP var bortblåst."
Olli har ju sagt att det ska komma ett skott inom 40 sekunder, rimligen borde det bli 5 målchanser per Powerplay 10 stycken per powerplay låter osannolikt.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
"Dethär som OJ pratade om att skapa 4-5 målchanser per minut i PP var bortblåst."
Olli har ju sagt att det ska komma ett skott inom 40 sekunder, rimligen borde det bli 5 målchanser per Powerplay 10 stycken per powerplay låter osannolikt.