Nej, Kapanen är alldeles för bra för att det ska kännas tryggt. Även om förnuftet säger att han kommer spela i Timrå är jag inte ett dugg trygg med det innan det tillkännages. Samtidigt är det en fråga för framtiden. Just nu känns det som ett måste med vinst idag pga spelschemat. Kan bli otroligt jobbiga 6-7 inledande omgångar annars.
Zäta75: 100% säker ska man aldrig vara. Montreal kan vara rena f**tor mot sina spelare också, frysa ut dom totalt och försöka forcera en trade för att få in nya spelare. Sånt händer även i SHL. Lex Örebro.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.