Rico01: Dahlén hade problem med puckkontrollen mot Luleå, hoppas det var lite premiärnerver. Tappade pucken när han skulle passa och skjuta osv. Hoppas på förbättring idag!
Sen hoppas jag att dom bygger deras PP på högerkanten genom Dahlén, det var då det fungerade bäst. Så har dom gjort hela försäsongen med, varför ändra det nu? Blir väldigt stillastående om EP ska stå och baka med pucken på vänsterkanten, vi har liksom inga direkta hot då(utöver en diagonalare till Dahlén som går fram 1/10 gånger). Hade mer än gärna haft Eronen på point istället för Forsmark där så att han kan skjuta direkt, får ett till hot i den formationen iom det.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.