1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2734234

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
RunarUp: glömmer aldrig när vi Timråfans såg Timrå köra ner DIF på Hovet…..då och senare - ofta när Timrå gjort par mål på raken - hörs den så underbara ramsan ”Sha-la- La-la-la-la - La-la - La-la-la-la! TIMRÅ! TIMRÅ IK!!!” Den är bara bäst. Hoppas få höra Västra Stå köra den. Längtat flera månader på att få höra ljudet av Timrås publik ända ner till Sthlm! Och hoppas f ö inte kommentator hörs mer än publiken, det är så irriterande när kommentatorröster pajar stämningen. Undantaget är Lulesändningar, bäst slippa höra publiken där, säger jag bara rent objÄktivt. TimråIkÄROMBÄSTA.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
Bredsand: GIV OSS FRID, VINN!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.