Bragd-Birger: Man borde kunna anpassa spelet lite efter motståndet, man kanske inte kan jaga press på FBK i 60 minuter som man kanske gör framgångsrikt mot ett lag i de lägre regionerna.
Rallarn: Fast jag tror inte Olli har några alternativ, några ess i ärmen. Det är "In your face!", "Bring something to the table!" och "FUCKING!". Det slutar där. Det ska liksom lösa sig om alla bara lägger manken till, visar hjärta och ger järnet. Ganska transantlantiskt och kanske även finskt (sisu!!). Men jävligt naivt i SHL. Och kravställningarna, coachningen, time-out etc....var är de?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.