1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614829 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2735951

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2024-09-26
Helt ärligt .... Lundmark på en lön runt 30 papp överglänser våra stjärnor...
Vilken vilja han har!

Svarskommentarer

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2024-09-26
Erre92: Vi har för nöjda spelare. Har vi någon spelare som är bättre än FBKs motsvarighet? Skulle vara Hållander isf. Lundmark ska ha en guldstjärna för att han visar vilja. Lander ser trött ut, eller är det skadan som spökar fortfarande? Wedda, Dahlén och EP verkar inte tro på det de gör "jag ska försöka åka runt med pucken så länge som möjligt tills jag tappar den"

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2024-09-26
Erre92: "Helt ärligt .... Lundmark på en lön runt 30 papp överglänser våra stjärnor...
Vilken vilja han har!"

Olli kan ju visa att han inte bara snackar och skicka upp han i en första eller andrakedja resten av matchen.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.