Kryset: Dahlén har inte utvecklat sitt spel 1% sedan han kom tillbaka till Timrå. Han är samma spelare som han var när han kom, kanske till och med lite sämre? Killen är 26 år gammal, hans formkurva borde peka spikrakt uppåt. Är det här en mismatch för både Dahlén och Timrå?
Kolla domarjäveln som står och ser pucken rulla ut bakom Clara och ändå blåser han av spelet. Det är ju en parodi vilka fördelar Färjestad får.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.