+ 13
Inlägg: 2736067
Svarskommentarer
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2024-09-26
Kulltorp: Ingen skam att förlora mot seriens bästa lag borta. Däremot får spelet inte se ut sin det gör i 2a perioden samt större delen av 1a. I 3e spelar vi bättre men sätter inte chanserna. Samtidigt spelar Färjestad bara av perioden. De spelar lite sämre ,spelare etc
Detta var ingen höjdare. Bara 2 målsförlust kunde varit betydligt värre
Hoppas på bättring mot Rögle hemma på lördag. Rögle förlorar mot Leksand idag men är inget dåligt lag
Detta var ingen höjdare. Bara 2 målsförlust kunde varit betydligt värre
Hoppas på bättring mot Rögle hemma på lördag. Rögle förlorar mot Leksand idag men är inget dåligt lag
+ 1
Snart är Kapanen tillbaka. Spelsystemet sätter sig.
Lugn i Timråbussen