1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2736067

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2024-09-26
Jisses! Trodde jag kommit in i Brynäsboken.
Snart är Kapanen tillbaka. Spelsystemet sätter sig.
Lugn i Timråbussen

Svarskommentarer

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2024-09-26
Kulltorp: Ingen skam att förlora mot seriens bästa lag borta. Däremot får spelet inte se ut sin det gör i 2a perioden samt större delen av 1a. I 3e spelar vi bättre men sätter inte chanserna. Samtidigt spelar Färjestad bara av perioden. De spelar lite sämre ,spelare etc

Detta var ingen höjdare. Bara 2 målsförlust kunde varit betydligt värre

Hoppas på bättring mot Rögle hemma på lördag. Rögle förlorar mot Leksand idag men är inget dåligt lag

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer