1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2736097

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2024-09-26
The great one: tycker endå det är roligt att det ska gnällas på Dalle så jävla mycket mer än våra andra stjärnor...
Dalle har gett så jävla mycket för oss, vad har de andra gjort? Kommit tillbaka då dom är slut redan?

Svarskommentarer

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2024-09-26
Erre92: vad gör meriter för klubben mer än att vara just meriter? Det är ny säsong, alla ska ha samma förutsättningar, även om man är den enskilt viktigaste spelaren för klubben i modern tid. Dahlén är på tok för svag i spelet 5v5 för att tjäna de pengar han gör, Hållander och Wedin är dem ända 2 med speed i laget och som kan sin gubbe.

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2024-09-26
Erre92: Jag kan se stor skillnad på Dahlén i år. Hemjobbet är 200% bättre bla.
Tacklingar i varje byte.
Lugna ner er nu!
Vi har mött 2 förväntade topplag.
Många i boken är som jordgetingar på tramadol just nu.

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2024-09-26
Erre92: Har väl att göra att kraven är väldigt höga och att han ska vara våran ”storstjärna”

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.