{10473}: Ja Dahlen har inte blivit bättre sen han gick ner i vikt. Ändå har han gjort 3p på 3 matcher. Vi har mött svårt motstånd i 2 av 3 matcher och har ett spelsystem som inte är satt ännu
Zäta75: Sätt Dahlén på Inez diet så han lägger på sig ett par kilon igen. (Skämt åsido så spelade han ju faktiskt bättre innan sin berömda, "bättre tränad än nånsin") Så han får lite mer tyngd i spelet. Sen kan han likt "Linkan" Bremberg åka runt och lägga sköna mackor. 😉
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.