{469}: Ja alldeles för stark kritik efter bara 3 matcher och vi har mött två starka lag på bortaplan. Om 10-15 omgångar ytterligare har vi ett större underlag. Det nya spelsystemet lär ta tid att sätta sig och finslipa. Sedan får vi se om vi har spelare som klarar av det under större delen av matcherna. Om vi får tillbaka Kapanen och får in en spelskicklig back ökar iaf våra chanser
Zäta75: Luleå som vi dessutom var det bättre laget än i 2 perioder. Nej vi får ge det tid som sagt och lita på att Jokinen och grabbarna kan skruva på rätt detaljer framöver!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
In Jokinen we trust!