{10719}: F.n. är Timrå IK mitt främsta personliga problem.
Berätta gärna för mig vad du ser för spelsystem när spelarna inte trampar på som vansinniga pitbulls a la andraperioden mot Örebro? Ett sätt att spela på som man omöjligt kan upprätthålla i 60 min under 52 omgångar
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Berätta gärna för mig vad du ser för spelsystem när spelarna inte trampar på som vansinniga pitbulls a la andraperioden mot Örebro? Ett sätt att spela på som man omöjligt kan upprätthålla i 60 min under 52 omgångar