Greven: Håller med vi borde nog spela lite mindre in your face hockey på bortaplan mot topplag iaf. Men det verkar bara finnas ett läge just niu. Hemma kan vi fortsätta som senast med hög forechecking.
Om vi får in Kapanen igen vilket jag tror och en bra back i höst tror jag mycket på detta lag.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Om vi får in Kapanen igen vilket jag tror och en bra back i höst tror jag mycket på detta lag.