1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2736225

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2024-09-26
Jahapp... jävlar vad besviken man är efter dagens fullständiga kräftgång.
Reptilhjärnan skriker: "UNDVIK KVALSPEL!!!!!!"

Lite mer resonligt så tänker jag nog att vi spelat 3 matcher och vunnit 1.
Sämre än jag hoppats? Ja, absolut. Katastrof, nej.

Väldigt jämn match mot Luleå som är en klar guldkandidat.
Totalt överlägsna mot Örebro.
Idag helt utspelade mot en till klar guldkandidat.

Än så länge tror jag nog att vi får sitta lugnt i båten och konstatera att så här långt så har vi spelat bra ishockey i (till stor del i alla fall) 10 av 12 perioder, där även dagens tredje var helt okej.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer