Hank: Nr1. Han kmr inte att spela i ngn farmarliga. Nr2. Montreal har ca 8 centrar som går före Nr3. Han har ngt att säga till om själv Nr4. Varken Montreal eller Oliver tjänar på att Oliver är 5-6 center och sitter på bänken eller läktaren 90% av matcherna Nr5. Jag läser det som skrivs om honom och Montreal därborta.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Nr1. Han kmr inte att spela i ngn farmarliga.
Nr2. Montreal har ca 8 centrar som går före
Nr3. Han har ngt att säga till om själv
Nr4. Varken Montreal eller Oliver tjänar på att Oliver är 5-6 center och sitter på bänken eller läktaren 90% av matcherna
Nr5. Jag läser det som skrivs om honom och Montreal därborta.
Han kmr att spela minst 1 säsong i Timrå.