Patrick Polly: Ja våra spelare blir enormt trötta av att ena stunden forechecka stenhårt offensivt och sedan måste vända hem och åka max då vi inte får fast pucken offensivt. Sedan finns det inte någon kräm kvar att anfalla igen. Sliter enormt fysiskt även om man är ett fysmonster. När passningarna och uppspelen inte sitter blir det ännu jobbigare.
Mot sämre lag och på hemmaplan blir det lättare. Hoppas att vi får till det även på bortaplan mot bättre lag. Jokinen har en del att jobba med
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Mot sämre lag och på hemmaplan blir det lättare. Hoppas att vi får till det även på bortaplan mot bättre lag. Jokinen har en del att jobba med