1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2736432

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2024-09-26
Zäta75: Nä det ser inte bra ut, men det är också precis som du säger en tidig tabell och vi har mött 2 lag där det ena är guldfavorit och det andra laget som de flesta håller topp 5, dessutom i deras hemmaborgar.

Vi kommer att ta 3 poängare med eller utan Kapanen, han är varken en Messiah eller garanti för att den här säsongen ska gå i lås. Precis som Juolevi inte var vår Messiah förrasäsongen som många ville tillskriva honom.
Förstå mig rätt, det finns oerhört mycket hockey i Kapanen och han kommer att göra oss bättre absolut, men vi står inte och faller med honom.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer