Zäta75: Hartman är lite av ett frågetecken för mig av två anledningar. 1) Han är tillbaka från skada och borde kanske matchas in försiktigt, högre upp än en 3:e kedja kanske är risky? 2) Osäker på var Hartman står i sin utvecklingskurva. Det såg länge bra ut men förra året var inte en av Hartmans bästa.
Hartman i sina bästa stunder älskar jag, jag hoppas att han tar sig tillbaka dit!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
1) Han är tillbaka från skada och borde kanske matchas in försiktigt, högre upp än en 3:e kedja kanske är risky?
2) Osäker på var Hartman står i sin utvecklingskurva. Det såg länge bra ut men förra året var inte en av Hartmans bästa.
Hartman i sina bästa stunder älskar jag, jag hoppas att han tar sig tillbaka dit!