Tonymontana: haha, du är definitivt inte ensam! Hade ett timslångt samtal med en vän idag som offrade sin födelsedag för att dissekera den kommentaren i minsta beståndsdel. Kan såklart också bara vara neutralt sagt som går att tolka lite passivagressivt när det skrivs i text, fritt översatt av en journalist.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Kan såklart också bara vara neutralt sagt som går att tolka lite passivagressivt när det skrivs i text, fritt översatt av en journalist.